Bibliša: Aligned Collection Search Tool

[ Log In ] [ Register ]

 Kostić Stanković et al., 2012, vol. XVII:62, ID: 7.2012.62.3[About]



En/De/Fr/It- (first 9 out of 180 sentences) [pdf] Srpski - (prvih 9 od 180 rečenica) [pdf]
n1Milica Kostic-Stankovic, Natalija Nedeljkovic n1Milica Kostic-Stankovic , Natalija Nedeljkovic
n2University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences n2Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
n3Belgrade Stock Exchange, Belgrade n3Beogradska berza, Beograd
n4Stock Exchange Communication with Target Groups of Public n4Komunikacija berze sa ciljnim grupama javnosti
n5At a time when the value of individual companies on the stock exchange is not determined only by their fixed assets and historical operating results, honest and adequate communication with investors increasingly determines the success and performance of share prices in the capital market. n5U vreme kada vrednost pojedinacnih kompanija na berzi ne odreduju više samo njihova stalna imovina i is -torijski rezultati poslovanja, iskrena i pravilna komunikacija sa investitorima sve više opredeljuje uspešnost i kretanje cena akcija na tržištu kapitala.
n6Unlike the developed European economies, where the concept of shareholding is has been well known for several decades, the Serbian capital market still requires efforts in training both the issuers and shareholders and prospective investors. n6Za razliku od razvijenih evropskih ekonomija, gde je koncept ak -cionarstva poznat vec nekoliko decenija, na srpskom tržištu kapitala potrebno je uložiti napore u dodatnu edukaciju i izdavalaca hartija od vrednosti i akcionara i buducih investitora.
n7The presentation of the stock exchange to the public, and specifically, to the investment public, therefore, is an area whose improvement can merit the institution itself, single shareholder companies, and the economy as a whole. n7Nastup berze prema javnosti i specificno, prema investicionoj javnosti, stoga predstavlja oblast cijim unapredenjem se mogu postici koristi kako za samu instituciju, tako i za pojedinacna akcionarska društva, ali i privredu u celini.
n8Key words: stock exchange, communication, public, target groups n8Kljucne reci: berza, komunikacija, javnost, ciljne grupe 1. Uvod
n9 n101. Introduction Public relations are used to keep the organization closer to the target public and to make both the organization and its products positioned in a desirable way so that, through synchronized communication activities, sales of products and services are enhanced, in order to increase revenue and improve corporate image and reputation. n9 n10Odnosi sa javnošcu se koriste da bi se organizacija približila ciljnoj javnosti, da bi se ona, odnosno njen pro-izvod pozicionirali na željeni nacin i da bi se, kroz sinhronizovane komunikacijske aktivnosti, poboljšala pro-daja proizvoda i usluga, u cilju povecanja prihoda, odnosno poboljšali korporativni imidž i reputacija.