Bibliša: Aligned Collection Search Tool

[ Log In ] [ Register ]

 Joksimović I., 2010, vol. XV:54, ID: 7.2010.54.6[About]



En/De/Fr/It- (first 9 out of 130 sentences) [pdf] Srpski - (prvih 9 od 130 rečenica) [pdf]
n1Internationalization of Retail n1Proces internacionalizacije maloprodajnih mreža
n2Iva N. Joksimovic n2Iva N. Joksimovic
n3Delta sport, Belgrade n3“Delta sport“u Beograd
n4The focus of the paper is on the development and positioning of the brands, based on international retail chains practice. n4Rad se fokusira na analizu izgradnje i pozicioniranja brenda zasnovanog na internacionalnim maloprodajnim mrežama.
n5The key terms in relation to branding aspect represent the starting point in the paper, as well as the identification of main values for successful brand positioning. n5Pojmovi iz oblasti brendiranja su polazna tačka rada, kao i identifikacija ključnih vrednosti za uspe-šno pozicioniranje brenda..
n6Special attention has been paid to the analysis of the retail environment through the development of the model that defines the retail location, competition, customer and product aspects. n6Osvrt na maloprodajno okruženje je prikazan kroz razvijanje modela upravljanja maloprodajom sa definisanjem maloprodajnog mesta, konkurencije, potrošača i proizvoda.
n7The research focusing on the development of international retail chains and key elements for successful brand positioning and brand profitability has been presented. n7U radu je posebna pažnja posvećena istraživanju razvoja internacionalnih maloprodajnih lanaca i ključnih elemenata za uspešno pozicioniranje i profitabilnost istih.
n8Building profitable retail brand is largely linked to the strategy that is chosen for the development and brand positioning. n8Stvaranje profitabilnog brenda maloprodaje u velikoj meri zavisi od strategije koja se koristi za izgradnju i njegovo pozicioniranje 1. Uvod
n9 n101. Introduction Retail internationalization is a complex process, increasingly widespread in recent years. n9 n10Internacionalizacija maloprodajnih aktivnosti je kompleksan proces, koji se u poslednjim godinama raspro-stranio.