En/De/Fr/It- (first 9 out of 65 sentences)
[pdf] |
Srpski - (prvih 9 od 65 rečenica)
[pdf]
|
n1 | SYSTEM FOR EVALUATION AND ASSESSMENT OF THE QUALITY OF EDUCATION -- PROPOSAL FOR CHANGES AND INNOVATIONS (2002 -- 2005) | n1 | SISTEM ZA PRAĆENjE I VREDNOVANjE KVALITETA OBRAZOVANjA -- PREDLOG PROMENA I INOVACIJA (2002 -- 2005) |
n2 | 1. WHY DO WE NEED A QUALITY ASSURANCE SYSTEM? | n2 | 1. ZAŠTO JE POTREBAN SISTEM ZA PRAĆENjE I VREDNOVANjE KVALITETA OBRAZOVANjA? |
n3 | 1.3. Interest Groups that may Support or Hinder the Overcoming of Problems | n3 | 1.3 Interesne grupe koje mogu da podrže ili ne podrže promene u praksi praćenja i vrednovanja kvaliteta obrazovanja |
n4 | Source of support/ hindering | n4 | Izvori podrške/suprotstavljanja |
n5 | Why they may support? | n5 | Zašto bi mogli da podrže? |
n6 | Why they may hinder? | n6 | Zašto bi mogli da ne podrže? |
n7 | Teachers: By introducing standards, they would acquire a clear image of what is expected from them | n7 | Nastavnici: Uvođenjem standarda stekli bi jasnu sliku o tome šta se očekuje od njih. |
n8 | Good and efficient work would gain outside recognition, and thereby also the possibility of promotion | n8 | Dobar i efikasan rad bi dobio spoljašnju potvrdu, a samim tim i mogućnost promocije. |
n9 | They would be relieved of exclusive responsibility for grading students (a greater period of time would be spent studying) | n9 | Rasteretili bi se isključive odgovornosti za ocenjivanje učenika (veći deo vremena bi odlazio na učenje). |