Bibliša: Aligned Collection Search Tool

[ Log In ] [ Register ]

 [About]



En/De/Fr/It- (first 9 out of 65 sentences) [pdf] Srpski - (prvih 9 od 65 rečenica) [pdf]
n1SYSTEM FOR EVALUATION AND ASSESSMENT OF THE QUALITY OF EDUCATION -- PROPOSAL FOR CHANGES AND INNOVATIONS (2002 -- 2005) n1SISTEM ZA PRAĆENjE I VREDNOVANjE KVALITETA OBRAZOVANjA -- PREDLOG PROMENA I INOVACIJA (2002 -- 2005)
n21. WHY DO WE NEED A QUALITY ASSURANCE SYSTEM? n21. ZAŠTO JE POTREBAN SISTEM ZA PRAĆENjE I VREDNOVANjE KVALITETA OBRAZOVANjA?
n31.3. Interest Groups that may Support or Hinder the Overcoming of Problems n31.3 Interesne grupe koje mogu da podrže ili ne podrže promene u praksi praćenja i vrednovanja kvaliteta obrazovanja
n4Source of support/ hindering n4Izvori podrške/suprotstavljanja
n5Why they may support? n5Zašto bi mogli da podrže?
n6Why they may hinder? n6Zašto bi mogli da ne podrže?
n7Teachers: By introducing standards, they would acquire a clear image of what is expected from them n7Nastavnici: Uvođenjem standarda stekli bi jasnu sliku o tome šta se očekuje od njih.
n8Good and efficient work would gain outside recognition, and thereby also the possibility of promotion n8Dobar i efikasan rad bi dobio spoljašnju potvrdu, a samim tim i mogućnost promocije.
n9They would be relieved of exclusive responsibility for grading students (a greater period of time would be spent studying) n9Rasteretili bi se isključive odgovornosti za ocenjivanje učenika (veći deo vremena bi odlazio na učenje).