En/De/Fr/It- (first 9 out of 12 sentences)
[pdf] |
Srpski - (prvih 9 od 12 rečenica)
[pdf]
|
n1 | Jasmina Moskovljević Popović | n1 | Jasmina Moskovljević Popović |
n2 | Filološki fakultet Univerzitet u Beogradu | n2 | Filološki fakultet Univerzitet u Beogradu |
n3 | jasmina.moskovljevic@fil.bg.ac.rs | n3 | jasmina.moskovljevic@fil.bg.ac.rs |
n4 | CHALLENGES IN DEVELOPMENTAL DATA ANNOTATION | n4 | IZAZOVI PRI ANOTACIJI RAZVOJNOG KORPUSA |
n5 | The paper reports on the difficulties and challenges encountered in planning and conceptualizing an annotation and markingstrategies and procedures to be performed onthe developmental corpus of Serbian language (RAKOPS). | n5 | Rad se bavi problemima i izazovima na koje se nailazi prilikom planiranja i konceptualizacije strategija i procedura koje je potrebno primeniti prilikom anotiranja razvojnog korpusa srpskog jezika (RAKOPS-a). |
n6 | The RAKOPS is a representative developmental corpus of Serbian written language, created and compiled at the Department of General Linguistics and the Centre for Applied Linguistics of the Faculty of Philology, University of Belgrade over the last decade and a half. | n6 | RAKOPS je reprezentativni razvojni korpus pisanog srpskog jezika, kreiran i sakupljen na Katedri za opštu lingvistiku i u Centru za primenjenu lingvistiku Filološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu tokom poslednjih petnaestak godina. |
n7 | The entire content of RAKOPS, nearly 7000 texts of different genres authored by primary school pupils aged 8 to 15 years, has been digitalized and is available in two different formats - .html, and .txt, making it suitable for various types of analyses. | n7 | Sadržaj RAKOPS-a, oko 7000 tekstova različitih žanrova čiji su autori učenici uzrasta 8 do 15 godina, digitalizovan je i dostupan u dva različita formata - .html i .txt, što ga čini pogodnim za različite oblike analiza. |
n8 | As annotating the developmental corpus present significant challenges when it comes both to manual and automated annotation, an overview of the main conceptsrelating to planned procedures is provided, along with some discussion of the practical aspects and difficulties encountered. | n8 | Kako anotiranje razvojnog korpusa predstavlja poseban izazov, bilo da je reč o ručnom ili automatskom obeležavanju teksta, u radu se predstavljaju osnovni koncepti koji se odnose na planirane procedure i otvara se diskusija o različitim praktičnim pitanjima i poteškoćama na koje se tokom ovog procesa nailazi. |
n9 | For the purposes of illustration, the RAKOPS data from texts written by children of different ages have been used and analysed. | n9 | U svrhu ilustracije, navode se konkretni primeri iz RAKOPSA, iz tekstova čiji su autori deca različitih uzrasta. |