En/De/Fr/It- (first 9 out of 23 sentences)
[pdf] |
Srpski - (prvih 9 od 23 rečenica)
[pdf]
|
n1 | Milica Dinić Marinković | n1 | Milica Dinić Marinković |
n2 | Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet Katedra za opštu lingvistiku | n2 | Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet Katedra za opštu lingvistiku |
n3 | milica.dinic.marinkovic@fil.bg.ac.rs | n3 | milica.dinic.marinkovic@fil.bg.ac.rs |
n4 | Milena Oparnica | n4 | Milena Oparnica |
n5 | Istraživačko-razvojni institut za veštačku inteligenciju Srbije | n5 | Istraživačko-razvojni institut za veštačku inteligenciju Srbije |
n6 | milena.oparnica@ivi.ac.rs | n6 | milena.oparnica@ivi.ac.rs |
n7 | DeciKo - THE CORPUS OF BOOKS FOR EARLY CHILDHOOD (AGE 3 - 7). CURRENT STATUS AND CHALLENGES | n7 | DeciKo - KORPUS KNJIGA ZA DECU RANOG I PREDŠKOLSKOG UZRASTA. TRENUTNO STANJE I IZAZOVI |
n8 | The impact of (not) engaging in mediated reading from an early age on children's language and cognitive development is strongly supported by numerous empirical studies (for a review, see Nation et al., 2022). | n8 | Uticaj (ne)upražnjavanja posrednog čitanja (od najranije dobi) na jezički i kognitivni razvoj dece neupitno je potvrđen u mnogobrojnim empirijskim istraživanjima (za pregled v. Nation i sar., 2022). |
n9 | However, the causal relationship between exposing children to the language of books and enhancing their communicative competence remains underexplored. | n9 | Uprkos tome, uzročna veza između izlaganja dece jeziku knjige i pozitivnog merljivog ishoda na nivou komunikativne kompetence nije u potpunosti sagledana niti adekvatno objašnjena. |