Bibliša: Aligned Collection Search Tool

[ Log In ] [ Register ]

 [About]



En/De/Fr/It- (first 9 out of 23 sentences) [pdf] Srpski - (prvih 9 od 23 rečenica) [pdf]
n1Milica Dinić Marinkovićn1Milica Dinić Marinković
n2Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet Katedra za opštu lingvistikun2Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet Katedra za opštu lingvistiku
n3milica.dinic.marinkovic@fil.bg.ac.rsn3milica.dinic.marinkovic@fil.bg.ac.rs
n4Milena Oparnican4Milena Oparnica
n5Istraživačko-razvojni institut za veštačku inteligenciju Srbijen5Istraživačko-razvojni institut za veštačku inteligenciju Srbije
n6milena.oparnica@ivi.ac.rsn6milena.oparnica@ivi.ac.rs
n7DeciKo - THE CORPUS OF BOOKS FOR EARLY CHILDHOOD (AGE 3 - 7). CURRENT STATUS AND CHALLENGESn7DeciKo - KORPUS KNJIGA ZA DECU RANOG I PREDŠKOLSKOG UZRASTA. TRENUTNO STANJE I IZAZOVI
n8The impact of (not) engaging in mediated reading from an early age on children's language and cognitive development is strongly supported by numerous empirical studies (for a review, see Nation et al., 2022).n8Uticaj (ne)upražnjavanja posrednog čitanja (od najranije dobi) na jezički i kognitivni razvoj dece neupitno je potvrđen u mnogobrojnim empirijskim istraživanjima (za pregled v. Nation i sar., 2022).
n9 However, the causal relationship between exposing children to the language of books and enhancing their communicative competence remains underexplored.n9 Uprkos tome, uzročna veza između izlaganja dece jeziku knjige i pozitivnog merljivog ishoda na nivou komunikativne kompetence nije u potpunosti sagledana niti adekvatno objašnjena.