En/De/Fr/It- (first 9 out of 236 sentences)
[pdf] |
Srpski - (prvih 9 od 236 rečenica)
[pdf]
|
n1 | ABSTRACT: Implementing technology in a modern-day classroom is an ongoing challenge. | n1 | SAŽETAK: Upotreba tehnologije u nastavi predstavlja izazov kako za predavače, tako i za učenike. |
n2 | In this paper, we created a system for an automatic assessment of student answers using Latent Semantic Analysis (lsa) – a method with an underlying assumption that words with similar meanings will appear in the same contexts. | n2 | U ovom radu, predstavili smo sistem za automatsku procenu tačnosti odgovora korišćenjem Latentne semantičke analize (lsa) – metode koji počiva na pretpostavci da će se reči sličnog značenja javiti u sličnim kontekstima. |
n3 | The system will be used within digital lexical flashcards for L2 vocabulary acquisition in a clil classroom. | n3 | Sistem će biti korišćen u okviru digitalnih leksičkih kartica za usvajanje vokabulara drugog jezika, koje će pratiti clil metod nastave. |
n4 | Results presented in this paper indicate that while lsa does well in creating semantic spaces for longer texts, it fell somewhat short of detecting topics in answers and word definitions. | n4 | Rezultati prikazani u ovom radu ukazuju na to da lsa daje bolje rezultate na dužem tekstu nego na kraćem koji ima formu definicije. |
n5 | The answers were classified using knn, for both binary and multinomial classification. | n5 | Odgovori su klasifikovani u dve i u više kategorija korišćenjem knn algoritma. |
n6 | The results of knn classification are as follows: precision P = 0.73, recall R = 1.00, F1 = 0.85 for binary classification, and P = 0.50, R = 0.47, F1 = 0.46 score for the multino-mial classifier. | n6 | Procenjena preciznost modela za dve kategorije je P = 0, 73, odziv R = 1, 00, a skor F1 = 0, 85, dok kod više kategorija je dobijeno P = 0, 50, R = 0, 47, a mera F1 = 0, 46. |
n7 | The results are to be taken with a grain of salt, due to a small test and training dataset. | n7 | Rezultate je potrebno uzeti sa određenom rezervom zbog malog skupa nad kojim je vršeno obučavanje i evaluacija. |
n8 | KEYWORDS: lsa, clil, l2 vocabulary acquisition, cosine similarity, knn | n8 | KLjUČNE REČI: lsa, clil, usvajanje vokabulara drugog jezika, kosinusna sličnost, knn |
n9 | Employing technology to improve language learning outcomes is the problem scientists have wrestled with since the 1960s. | n9 | Korišćenje tehnologije u svrhe poboljšavanja nastave jezika i ishoda učenja aktuelan je problem još od 60-ih godina 20. veka. |