En/De/Fr/It- (first 9 out of 412 sentences)
[pdf] |
Srpski - (prvih 9 od 412 rečenica)
[pdf]
|
n1 | E-LEARNING 2.0 AND ITS IMPLEMENTATION | n1 | ELEKTRONSKO UČENjE 2.0 I NjEGOVA PRIMENA |
n2 | Katerina Zdravkova* Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Institute of Informatics Skopje, Macedonia | n2 | Katerina Zdravkova* Prirodno-matematički fakultet, Institut za informatiku Skoplje, Makedonija |
n3 | Abstract: Evolution is a continuous and unavoidable process of gradual transformation from one state into another. | n3 | Apstrakt: Evolucija predstavlja kontinualan i neizbežan proces postepenog prelaza iz jednog stanja u drugo. |
n4 | Starting from 1981 when first "computing environment for academic use" was established at Carnegie Mellon, learning progressed from traditional learning towards E-learning. | n4 | Počevši od 1981.kada je uspostavljeno prvo "računarsko okruženje za akademsku upotrebu" u Karnegi Melonu (Carnegie Mellon), učenje je napravilo korak od tradicionalnog učenja ka elektronskom učenju. |
n5 | In the 21st century, evolution of communication and collaboration has been even more dramatic. | n5 | U XXI veku, evolucija komunikacije i kolaboracije još je dramatičnije izražena. |
n6 | People intensively employ social networking for private and professional purposes. | n6 | ljudi intenzivno koriste društveno umrežavanje u privatne i profesionalne svrhe. |
n7 | Novel communication trends affected E-learning transforming it into E-learning 2.0. | n7 | Najnoviji trendovi komunikacije doprineli su da se Elektronsko učenje transformiše u Elektronsko učenje 2.0. |
n8 | This paper presents an example of this tendency. | n8 | Ovaj članak predstavlja primer te tendencije. |
n9 | It starts with an analogy between goods and acquiring knowledge and skills, and continues with an introduction of two constituents of E-learning 2.0. | n9 | Počinjemo sa analogijom između kupovine robe i sticanja znanja i veština, a nastavljamo uvođenjem dve komponente Elektronskog učenja 2.0. |